יועץ משכנתאות פרטי

נגן וידאו

"לאחר ביצוע מוצלח של קרוב ל-1000 תיקי משכנתא מכל הסוגים, למשרדנו רשת ענפה של קשרים משפיעים בענף הבנקאות, דבר המאפשר למנף את המומחיות שלו כדי לספק לכם ביטחון וידע. פענוח המורכבות של נטילת משכנתאות והסוגים השונים שלהן יכול להיות מכריע, אבל עם המשאבים והידע שלנו, תוכלו להפוך ללווים חכמים יותר"

יועץ משכנתאות ופיננסים נ. עילם

לקוחות מספרים על השירות שלי
revital shalem
revital shalem
2023-09-14
ניר היקר, תודה רבה לך על שירות מקצועי ואדיב. תמיד זמין, סבלני ועושה הכל כדי להוריד את הריביות ולחסוך עבור הלקוח שלו כסף. ממליצה מכל הלב על ניר!
Niv Yatsiv
Niv Yatsiv
2023-05-02
ניר מקצוען אמיתי, הייתה לנו חוויה מושלמת! ניר מקצועי, מנוסה, שירותי ויודע להתאים את עצמו ללקוח ולצרכיו. אני ממש ממש ממליץ!
נטע אלימלך
נטע אלימלך
2023-03-21
זו לא פעם ראשונה שאני נעזרת בשרותיו של ניר עילם. בכל פעם הוא ידע במקצועיות רבה להתאים במיוחד לי , לצרכים שלי את סוג המשכנתא הנכונה לי, עם התנאים הטובים ביותר שהיו באותה עת בשוק. מעבר לכך, הוא גם ידע לתת לי רעיונות איך לשמור על משכנתא קיימת כיוון שהיא הייתה בריבית נמוכה ,ולקחת משכנתא נוספת קטנה שתאמה לצרכים שלי באותה עת. ברור לי שרק בזכותו ,הצלחתי לפתור בעיות כלכליות שהיו לפני. אני בכל הזדמנות ממליצה עליו לכל אחד ,לא רק בזכות המקצועיות שלו, אלא חשוב לא פחות ,בזכות היחס האישי והסובלנות הרבה שיש לו. תודה רבה לך ניר וברור שממליצה עליו בחום!
שלי בן מוחא
שלי בן מוחא
2023-03-05
אני נעזרת בניר כיועץ משכנתאות כבר פעם שלישית , סומכת עליו בעניים עצומות , בלי העזרה שלו , התהליך הזה היה ממש קשה ומתיש, אני כל כך שמחה שהכרתי אותו ויש לציין שהעזרה שלו שווה כל שקל!
יניב ויניב
יניב ויניב
2023-03-05
הכל הלך חלק והופתעתי מהתוצאה החיובית
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

יועץ משכנתאות פרטי – מסלולים

משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שייקח אדם, הלוואה שצריכה  לסייע ברכישת הנכס המשמעותי ביותר: דירה. משכנתא היתה תמיד סיפור מורכב, הבנוי ממסלולים שונים ושיש לקחת בו בחשבון מגוון משתנים כדי למצוא את המסלול הנכון ביותר. היום הדברים קריטיים על אחת כמה וכמה בגלל העלייה המטאורית בריבית שמשפיעה על התשלום הכולל של המשכנתא ועל התשלום החודשי. לכן, חשוב לוודא שעושים את הדברים נכון. אמנם יש מדריכים שונים באינטרנט וגם ניתן להיעזר ביועץ המשכנתאות בבנק, אך יועץ משכנתאות פרטי שהוא מקצועי ובעל ניסיון הוא הגורם היחיד שיוכל להבטיח שאתם פועלים בצורה הנכונה ביותר.

כל היתרונות של יועץ משכנתאות פרטי

לרובנו אין מספיק ידע בכלכלה בכלל ובתחום המשכנתאות בפרט כדי להחליט באופן עצמאי לחלוטין על מסלול המשכנתא המתאים לנו, על בחירת תמהיל המשכנתא שישרת אותנו בצורה הטובה ביותר. לכן, כדאי בכל מקרה להתייעץ עם גורם מקצועי. האופציה שהיא הזמינה לנו ביותר היא יועץ המשכנתאות בבנק. נכון, יועץ משכנתאות בבנק מכיר את הדברים ויודע את המשמעות של בחירה במשכנתא בריבית  משתנה לעומת קבועה, משכנתא צמודה למדד או שלא צמודה, אך האם הוא יציע לכם אתצ האופציה הטובה ביותר עבורכם? כנראה שלא. יועץ משכנתאות מהבנק, לעומת יועץ משכנתאות פרטי, הוא לא ניטרלי ואובייקטיבי. הוא מייצג את הבנק ובא קודם כל לשרת את האינטרסים שלו. לכן, גם אם היעוץ עולה סכום מסוים, יועץ משכנתאות פרטי יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בשנים הבאות.

פניה ליועץ משכנתאות במגוון מצבים

מלבד התייעצות עם יועץ משכנתאות פרטי לפני קניית הדירה שלכם בתור זוג צעיר, ישנם מצבים נוספים בהם מומלץ לפנות אליו. אחד המצבים הוא מיחזור משכנתא. מסלול המשכנתא שבחרתם לפני מספר שנים, גם אם היה נכון וטוב לאותו רגע, לא בהכרח מתאים היום. עם השינויים המשמעותיים בשוק העולמי, עליית הריבית ועוד, יתכן מאוד שכדאי לעשות שינויים בתמהיל המשכנתא ולהתאים אותו למצב השוק היום. מצב נוסף הוא לצורך משכנתא הפוכה המכוון לאנשים מבוגרים שיש ברשותם נכס וצריכים הלוואה גדולה למשל לצורך מעבר לדיור מוגן. גם בתור מסורבי משכנתא יועץ משכנתאות פרטי יוכל לסייע ולמצוא עבורכם את הפתרון שלא ניתן לכם דרך הבנק.

ניר עילם הוא יועץ משכנתאות פרטי בעל ניסיון רב אשר סייע למאות אנשים וזוגות למצוא את המשכנתא המתאימה להם גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

יועץ משכנתאות פרטי

ייעוץ משכנתאות פרטי

האפשרות לקניית דירה היום רק הלכת ומצטמצמת, הפתח המוביל אל המטרה רק הולך ונסגר בגלל עליית המחירים שאינה מפסיקה והעליה המשמעותית מאוד בריבית שקרתה בשנה האחרונה. עם זאת, רבים לא מוותרים על העניין ובוחרים לקחת משכנתא גבוהה יותר מזו שתכננו. יש לעניין יתרונות וחסרונות. הבטוח הוא שאם כבר זו ההחלטה שקיבלתם, יש לבחור את המשכנתא הנכונה ביותר עבורכם, את התמהיל המדויק שממנו תהיה המשכנתא מורכבת. לאדם שאינו מקצועי מושגים בתחום המשכנתא נשמעים דומים והבדלים של עשיריות האחוז לכאן או לכאן גם לא נראים משמעותיים במיוחד. כשמדובר על שנים של החזר יש הבדל של אלפי שקלים ואף יותר בין בחירה מוטעית לבחירה נכונה. בחירת משכנתא בעזרת ייעוץ משכנתאות פרטי היא צעד חכם והשקעה נבונה מבחינתכם.

מדוע ייעוץ משכנתאות פרטי ולא בבנק?

משכנתא היא עניין מורכב ומסובך ולכן הבנק מעמיד לרשותכם יועץ משכנתאות שיפרוש בפניכם את האופציות לבניית מסלול משכנתא מתאים. עם זאת, מדובר על יועץ מטעם הבנק המקבל את משכורתו מהבנק ומייצג אותו ואת האינטרסים שלו. לכן, סביר להניח שיקפיד לשמור על אותם אינטרסים ולא בהכרח לעדכן אתכם בכל האפשרויות שישנן. ייעוץ משכנתאות פרטי הוא אובייקטיבי ומייצג את הצד שלכם כך שהיועץ יעשה הכל כדי שאתם תצאו עם המשכנתא המתאימה ביותר למצב השוק על כל המשתנים שיש לקחת בחשבון וגם למצב ולצרכים שלכם.

איך לבחור יועץ משכנתאות?

בחירת יועץ משכנתאות היא קריטית. גם כאן יש יתרון לבחירת ייעוץ משכנתאות פרטי על פני יעוץ משכנתאות מהבנק. את היועץ בבנק לא תוכלו לבחור, או לכל היותר לבחור מתוך מספר מצומצם של יועצים שיש בסניף. עם יועץ משכנתאות פרטי כל האפשרויות עומדות לרשותכם ותוכלו לבחור את האחד שמתאים ביותר. חשוב לוודא שליועץ יש ניסיון רב ביעוץ משכנתאות. בדקו היכן עבד לפני שהחל לתת ייעוץ משכנתאות פרטי. האם היועץ חבר התאחדות ? כמה שנים הוא עוסק בתחום? בדקו אם יש לו רקע אקדמי ממוסד מוכר. כדאי לחפש המלצות וגם ללכת לפי האינטואיציה והרושם שאתם מקבלים מיועץ המשכנתאות אליו אתם פונים.

ניר עילם הוא יועץ משכנתאות פרטי בעל ידע וניסיון רב בתחום. הוא מוצא את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותיו גם במצבים מורכבים כמו סירוב משכנתא. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
יועץ משכנתאות מחיר למשתכן
יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן – תוכנית תוכנית מחיר למשתכן נשמעת על פניו כמו דרך טובה לזוגות צעירים להעלות את הסיכויים לרכוש דירה. אכן יש לתוכנית מחיר למשתכן יתרונות מסוימים. ישנה

קרא עוד >>
יועץ משכנתאות פרטי
יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי – מסלולים משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שייקח אדם, הלוואה שצריכה  לסייע ברכישת הנכס המשמעותי ביותר: דירה. משכנתא היתה תמיד סיפור מורכב, הבנוי ממסלולים שונים ושיש לקחת

קרא עוד >>
משכנתא למשפרי דיור
משכנתא למשפרי דיור

משכנתא למשפרי דיור – תנאים רבים קונים את הדירה הראשונה שלהם כשהם עוד זוג ללא ילדים או זוג עם ילד אחד. באופן טבעי בד"כ המשפחה מתרחבת ולאחר מספר שנים עולה

קרא עוד >>
דילוג לתוכן