יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

נגן וידאו

"לאחר ביצוע מוצלח של קרוב ל-1000 תיקי משכנתא מכל הסוגים, למשרדנו רשת ענפה של קשרים משפיעים בענף הבנקאות, דבר המאפשר למנף את המומחיות שלו כדי לספק לכם ביטחון וידע. פענוח המורכבות של נטילת משכנתאות והסוגים השונים שלהן יכול להיות מכריע, אבל עם המשאבים והידע שלנו, תוכלו להפוך ללווים חכמים יותר"

יועץ משכנתאות ופיננסים נ. עילם

לקוחות מספרים על השירות שלי
revital shalem
revital shalem
2023-09-14
ניר היקר, תודה רבה לך על שירות מקצועי ואדיב. תמיד זמין, סבלני ועושה הכל כדי להוריד את הריביות ולחסוך עבור הלקוח שלו כסף. ממליצה מכל הלב על ניר!
Niv Yatsiv
Niv Yatsiv
2023-05-02
ניר מקצוען אמיתי, הייתה לנו חוויה מושלמת! ניר מקצועי, מנוסה, שירותי ויודע להתאים את עצמו ללקוח ולצרכיו. אני ממש ממש ממליץ!
נטע אלימלך
נטע אלימלך
2023-03-21
זו לא פעם ראשונה שאני נעזרת בשרותיו של ניר עילם. בכל פעם הוא ידע במקצועיות רבה להתאים במיוחד לי , לצרכים שלי את סוג המשכנתא הנכונה לי, עם התנאים הטובים ביותר שהיו באותה עת בשוק. מעבר לכך, הוא גם ידע לתת לי רעיונות איך לשמור על משכנתא קיימת כיוון שהיא הייתה בריבית נמוכה ,ולקחת משכנתא נוספת קטנה שתאמה לצרכים שלי באותה עת. ברור לי שרק בזכותו ,הצלחתי לפתור בעיות כלכליות שהיו לפני. אני בכל הזדמנות ממליצה עליו לכל אחד ,לא רק בזכות המקצועיות שלו, אלא חשוב לא פחות ,בזכות היחס האישי והסובלנות הרבה שיש לו. תודה רבה לך ניר וברור שממליצה עליו בחום!
שלי בן מוחא
שלי בן מוחא
2023-03-05
אני נעזרת בניר כיועץ משכנתאות כבר פעם שלישית , סומכת עליו בעניים עצומות , בלי העזרה שלו , התהליך הזה היה ממש קשה ומתיש, אני כל כך שמחה שהכרתי אותו ויש לציין שהעזרה שלו שווה כל שקל!
יניב ויניב
יניב ויניב
2023-03-05
הכל הלך חלק והופתעתי מהתוצאה החיובית
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן – תוכנית

תוכנית מחיר למשתכן נשמעת על פניו כמו דרך טובה לזוגות צעירים להעלות את הסיכויים לרכוש דירה. אכן יש לתוכנית מחיר למשתכן יתרונות מסוימים. ישנה למשל אפשרות לקבל משכנתא גבוהה יותר, כי גובה המשכנתא המירבי יהיה על פי מחיר הדירה בשוק ולא על פי מחירה במסגרת מחיר למשתכן, כך שאחוז המימון בפועל הוא גבוה יותר. יתרון נוסף הוא הטבה מסוימת בריבית במסלול זכאות. היתרונות קורצים מאוד לזוגות רבים הנרשמים לתוכנית אך יועץ משכנתאות מחיר למשתכן בעל ניסיון בהתאמת משכנתאות לרוכשי דירות בתוכנית זו יוכל להעיד שלא הכל ורוד ושיש גם חסרונות ואתגרים או בעיות שצצות בהמשך שאותם זוגות לא לקחו בחשבון.

מדוע מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן?

כאמור, ישנם גם חסרונות לתוכנית ובעיות שהזוגות לא צופים בתחילת הדרך, זאת גם כי הצגת הדברים נעשית במהירות וישנו רצון "לתפוס" את הדירה המתאימה ביותר, כך שרבים מבצעים את הרכישה במקום מבלי להתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן. הדבר אינו מומלץ. כדאי להתייעץ ולראות את התמונה הרחבה יותר. ראשית, חתימה על חוזה מיד לאחר הכנס אליו מוזמנים משתתפי התוכנית לא מומלצת כי רבים עושים זאת מבלי שקיבלו עדיין אישור עקרוני למשכנתא, דבר המעמיד את העסקה כולה בסימן שאלה. גם מחיר הדירה לא לגמרי ברור כשנרשמים לתוכנית. זכיה באחד המקומות האחרונים מותירה את האפשרות לרכישת הדירות שנשארו שהן לרוב היקרות יותר. לכן, חשוב למצוא את המשכנתא המתאימה ביותר למרות אותם חסרונות. חשוב גם לקחת בחשבון שתשלום המשכנתא מתחיל עם הרכישה ולא עם הכניסה לדירה כך שבמשך מספר שנים יהיה תשלום שכר דירה ומשכנתא יחד וגם לכך רוב הזוגות זקוקים לפתרון ולכן יש להכין תכנית כלכלית לתקופה זו.

משכנתא במחיר למשתכן- רק עם מומחה בתחום

נגענו באופן כללי בבעיות שיכולות לצוץ בתוכנית מחיר למשתכן או דברים שהמשתתפים בתוכנית אינם מודעים להם. מכאן החשיבות הרבה בבחירת יועץ משכנתאות מחיר למשתכן שיש לו ניסיון רב ביעוץ לזוגות המשתתפים בתוכנית, שהצליח למרות תנאים מאתגרים למצוא לזוגות אלה את המשכנתא המתאימה ביותר עבורם. חשוב לבדוק שליועץ המשכנתאות יש ניסיון רב בתחום בכלל ולגבי מחיר למשתכן בפרט.

ניר עילם הוא יועץ משכנתאות בעל ניסיון רב המייעץ גם לזוגות בתוכנית מחיר למשתכן במקצועיות תוך מציאת הפתרונות הטובים עבורם. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
יועץ משכנתאות פרטי
יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי – מסלולים משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שייקח אדם, הלוואה שצריכה  לסייע ברכישת הנכס המשמעותי ביותר: דירה. משכנתא היתה תמיד סיפור מורכב, הבנוי ממסלולים שונים ושיש לקחת

קרא עוד >>
משכנתא למשפרי דיור
משכנתא למשפרי דיור

משכנתא למשפרי דיור – תנאים רבים קונים את הדירה הראשונה שלהם כשהם עוד זוג ללא ילדים או זוג עם ילד אחד. באופן טבעי בד"כ המשפחה מתרחבת ולאחר מספר שנים עולה

קרא עוד >>
מחיר ייעוץ משכנתא
כמה עולה יועץ משכנתאות

כמה עולה יועץ משכנתאות מקצועי כאשר אדם נמצא בפני לקיחת משכנתא, אחת ההתלבטויות מתוך רבות שמלוות אותו בתקופה זו היא האם להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי. אם כן, האם להגיע

קרא עוד >>
דילוג לתוכן