הלוואות לכל מטרה לסגירת הלוואות קיימות והפחתת החזרים חודשיים

נגן וידאו

"לאחר ביצוע מוצלח של קרוב ל-1000 תיקי משכנתא מכל הסוגים, למשרדנו רשת ענפה של קשרים משפיעים בענף הבנקאות, דבר המאפשר למנף את המומחיות שלו כדי לספק לכם ביטחון וידע. פענוח המורכבות של נטילת משכנתאות והסוגים השונים שלהן יכול להיות מכריע, אבל עם המשאבים והידע שלנו, תוכלו להפוך ללווים חכמים יותר"

יועץ משכנתאות ופיננסים נ. עילם

לקוחות מספרים על השירות שלי
revital shalem
revital shalem
2023-09-14
ניר היקר, תודה רבה לך על שירות מקצועי ואדיב. תמיד זמין, סבלני ועושה הכל כדי להוריד את הריביות ולחסוך עבור הלקוח שלו כסף. ממליצה מכל הלב על ניר!
Niv Yatsiv
Niv Yatsiv
2023-05-02
ניר מקצוען אמיתי, הייתה לנו חוויה מושלמת! ניר מקצועי, מנוסה, שירותי ויודע להתאים את עצמו ללקוח ולצרכיו. אני ממש ממש ממליץ!
נטע אלימלך
נטע אלימלך
2023-03-21
זו לא פעם ראשונה שאני נעזרת בשרותיו של ניר עילם. בכל פעם הוא ידע במקצועיות רבה להתאים במיוחד לי , לצרכים שלי את סוג המשכנתא הנכונה לי, עם התנאים הטובים ביותר שהיו באותה עת בשוק. מעבר לכך, הוא גם ידע לתת לי רעיונות איך לשמור על משכנתא קיימת כיוון שהיא הייתה בריבית נמוכה ,ולקחת משכנתא נוספת קטנה שתאמה לצרכים שלי באותה עת. ברור לי שרק בזכותו ,הצלחתי לפתור בעיות כלכליות שהיו לפני. אני בכל הזדמנות ממליצה עליו לכל אחד ,לא רק בזכות המקצועיות שלו, אלא חשוב לא פחות ,בזכות היחס האישי והסובלנות הרבה שיש לו. תודה רבה לך ניר וברור שממליצה עליו בחום!
שלי בן מוחא
שלי בן מוחא
2023-03-05
אני נעזרת בניר כיועץ משכנתאות כבר פעם שלישית , סומכת עליו בעניים עצומות , בלי העזרה שלו , התהליך הזה היה ממש קשה ומתיש, אני כל כך שמחה שהכרתי אותו ויש לציין שהעזרה שלו שווה כל שקל!
יניב ויניב
יניב ויניב
2023-03-05
הכל הלך חלק והופתעתי מהתוצאה החיובית
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לאחרונה אני נתקל בפרסומים רבים של קולגות ויועצי משכנתאות של משכנתא לכל מטרה לצורך איחוד כל ההלוואות בחשבון הבנק וברטיסי האשראי והמינוס.

פרסומים אלו מדברים על הפחתת ההחזר מ-15 אלף ל-4000 ₪ לחודש ומ-10,000 לחודש ל-2000 ₪ ועוד והמון המון סיפורים ועדויות על כך.

ובהחלט תהליך משכנתא מסוג זה בהחלט יכול משמעותית להפחית את החזרים היות שבמשכנתא ניתן לפרוס את התשלומים גם ל- 20 ו-30 שנה לעומת הלוואות בנקאיות שבדרך כלל מוגבלות ל 5-7 שנים.

אם הפעולה הזו כלכלית או לא על זה אכתוב בהרחבה בפעם אחרת אך היא כמובן הכרחית למי שהגיע לסף היכולת שלו ושההכנסה החודשית לא מכסה את גובה ההלוואות וצריכת משק הבית.

יחד עם זאת, בתוך כל הפרסומים האלו מרגיש לי שמאוד חסר כאן התייחסות אמיתית ומקצועית לטווח הארוך וכדי שהתהליך כזה באמת יעבוד ויהיה בעל ערך אמיתי אז כדאי מאוד להבין שאם לא מתלווה לתהליך כזה תהליך של כלכלת משק הבית ושינוי אמיתי בהרגלים בכלכלת המשפחה אז כל איחוד ההלוואות זה בעצם כמו סתימה זמנית על שן שצריכה טיפול שורש, היא אולי תחזיק מעמד שנתיים שלוש אבל בפנים החיידקים ימשיכו לחגוג ובסופו של דבר הסתימה תיפול והכאב כבר יהיה גדול יותר.

מדוע?

כי אם לא טיפלנו בבעיה האמיתית שהיא שינוי התנהגותי בהרגלים שהביאו למצב הזה מהר מאוד המצב הזה יחזור.

…אני מפריד כאן מצבים שנגרמו כתוצאה ממשברים מאוד גדולים שקרו כמו לא לעבוד תקופה ארוכה או הוצאה מאוד גדולה ודחופה שנפלה כרעם ביום בהיר שלא ניתן היה לדחות ,כוח עליון למשל ושאר מצבי קיצון כאלו ואחרים .

והסיבה היא שמי שרגיל לחיות מעל יכולותיו והגיע למצב שההחזרים כבר חונקים אותו אז פתאום אחרי איחוד הלוואות יקבל "בוסט" של הפחתה בהחזר בחודשי יוכל במקרה הטוב תקופה קצרה לשמור על החשבון ובמקרה הפחות טוב ירגיש תחושת "HIGH" שקיבל את חייו בחזרה ומהר מאוד ההרגלים הקיימים חוזרים ושוב מגיעים לגירעון חודשי קבוע ותאמינו לי שאני מספר לכם זאת מניסיון של שנים בדבר הזה.

אז נכון איחוד הלוואות זו פרנסה טובה עבורי 😊 אבל האמת זה לא נותן תחושת סיפוק.

אך כשאני רואה איך משפחה עברה בתהליך ממצב של גירעון קבוע למצב של חיסכון קבוע ממצב של הרגלים שלא מקדמים אל מצב שיש אופק וראיה לטווח הארוך זהו סיפוק עצום בעבודתי ויש כל כך הרבה סיפורי הצלחה בעניין.

ולכם אני אומר שאם אתם מרגישים שאתם נמצאים בלופ כזה או דומה למה שתואר או מכירים מי שנמצא במצב זה וצריך את הליווי המקצועי, מוזמנים ליצור קשר לתהליך אמיתי עמוק מהיסוד ומקיף שכולל הורדה בהחזרים יחד עם שינויי הרגלים ממני ומאנשי המקצוע הטובים בתחום שעובדים איתי.

זיכרו – זה לא תמיד הכי קל או ונעים אבל זה תהליך של לקיחת אחריות והחזרת השליטה לחיים ולחשבון הבנק שלכם.

באהבה גדולה!!

ניר עילם – ne – משכנתאות ופיננסים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
משכנתא למשפרי דיור
משכנתא למשפרי דיור

משכנתא למשפרי דיור – תנאים רבים קונים את הדירה הראשונה שלהם כשהם עוד זוג ללא ילדים או זוג עם ילד אחד. באופן טבעי בד"כ המשפחה מתרחבת ולאחר מספר שנים עולה

קרא עוד >>
יועץ משכנתאות מחיר למשתכן
יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן – תוכנית תוכנית מחיר למשתכן נשמעת על פניו כמו דרך טובה לזוגות צעירים להעלות את הסיכויים לרכוש דירה. אכן יש לתוכנית מחיר למשתכן יתרונות מסוימים. ישנה

קרא עוד >>
מחיר ייעוץ משכנתא
כמה עולה יועץ משכנתאות

כמה עולה יועץ משכנתאות מקצועי כאשר אדם נמצא בפני לקיחת משכנתא, אחת ההתלבטויות מתוך רבות שמלוות אותו בתקופה זו היא האם להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי. אם כן, האם להגיע

קרא עוד >>
דילוג לתוכן