חסכון בעלויות המשכנתא

נגן וידאו

"לאחר ביצוע מוצלח של קרוב ל-1000 תיקי משכנתא מכל הסוגים, למשרדנו רשת ענפה של קשרים משפיעים בענף הבנקאות, דבר המאפשר למנף את המומחיות שלו כדי לספק לכם ביטחון וידע. פענוח המורכבות של נטילת משכנתאות והסוגים השונים שלהן יכול להיות מכריע, אבל עם המשאבים והידע שלנו, תוכלו להפוך ללווים חכמים יותר"

יועץ משכנתאות ופיננסים נ. עילם

לקוחות מספרים על השירות שלי
revital shalem
revital shalem
2023-09-14
ניר היקר, תודה רבה לך על שירות מקצועי ואדיב. תמיד זמין, סבלני ועושה הכל כדי להוריד את הריביות ולחסוך עבור הלקוח שלו כסף. ממליצה מכל הלב על ניר!
Niv Yatsiv
Niv Yatsiv
2023-05-02
ניר מקצוען אמיתי, הייתה לנו חוויה מושלמת! ניר מקצועי, מנוסה, שירותי ויודע להתאים את עצמו ללקוח ולצרכיו. אני ממש ממש ממליץ!
נטע אלימלך
נטע אלימלך
2023-03-21
זו לא פעם ראשונה שאני נעזרת בשרותיו של ניר עילם. בכל פעם הוא ידע במקצועיות רבה להתאים במיוחד לי , לצרכים שלי את סוג המשכנתא הנכונה לי, עם התנאים הטובים ביותר שהיו באותה עת בשוק. מעבר לכך, הוא גם ידע לתת לי רעיונות איך לשמור על משכנתא קיימת כיוון שהיא הייתה בריבית נמוכה ,ולקחת משכנתא נוספת קטנה שתאמה לצרכים שלי באותה עת. ברור לי שרק בזכותו ,הצלחתי לפתור בעיות כלכליות שהיו לפני. אני בכל הזדמנות ממליצה עליו לכל אחד ,לא רק בזכות המקצועיות שלו, אלא חשוב לא פחות ,בזכות היחס האישי והסובלנות הרבה שיש לו. תודה רבה לך ניר וברור שממליצה עליו בחום!
שלי בן מוחא
שלי בן מוחא
2023-03-05
אני נעזרת בניר כיועץ משכנתאות כבר פעם שלישית , סומכת עליו בעניים עצומות , בלי העזרה שלו , התהליך הזה היה ממש קשה ומתיש, אני כל כך שמחה שהכרתי אותו ויש לציין שהעזרה שלו שווה כל שקל!
יניב ויניב
יניב ויניב
2023-03-05
הכל הלך חלק והופתעתי מהתוצאה החיובית
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אחת ההתחייבויות הפיננסיות המשמעותיות ביותר של משפחה היא המשכנתא, אותה ההלוואה על סכום כסף גדול אותה לוקחים עבור רכישת דירה. חיוני למצוא דרכים לחסוך בעלויות המשכנתא כדי להבטיח יציבות פיננסית לטווח ארוך וגם למנוע בזבוז של כספים מיותרים לטובת הבנק, אבל איך בדיוק ניתן לחסוך בעלויות בהוצאת סכומים כה גדולים? התשובה היא, בעזרת קבלת החלטות פיננסיות נבונות – כמו תכנון קפדני ובניית תמהיל משכנתא חכם וחסכוני המותאם עבורכם ועבור משק הבית שלכם. בהיותכם לווים חכמים, תוכלו גם לצמצם את הנטל הכלכלי הכרוך בהוצאות המשכנתא וגם להיות בעלי נכס.

הדבר הראשון שעליכם לעשות, לפני בחירת המשכנתא, הוא בחינה של כל הצרכים שלכם ושל משק הבית שלכם, על מנת לבנות תמהיל משכנתא המותאם בדיוק עבור מטרותיכם. לאחר מכן, ביצוע השוואה בין שיעורי משכנתא ממספר בנקים יעזור לכם למצוא את המוסד שיציע לכם את ההלוואה המשתלמת ביותר. המוסדות הפיננסיים (הבנקים) השונים מציעים ריביות ותנאי הלוואה מגוונים, על כן, באמצעות מחקר וקבלת הצעות מחיר ממלווים שונים, תוכלו לזהות את התעריפים והתנאים הנוחים ביותר המתאימים למצב הכלכלי שלכם. גם הבדל קל בריבית יכול להביא לחיסכון משמעותי לאורך תקופת ההלוואה!

אבל רגע לפני שאתם מבזבזים זמן על עריכת השוואות, חשבו על העסקת איש מקצוע שיסייע לכם לבצע את הפעולות הללו על הצד הטוב ביותר. תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לבנות את תמהיל המשכנתא בהתאם ליכולות הפיננסיות ולמטרות של הפרטים או משק הבית, לפי יכולת ההחזר, ולפי מטרת הרכישה או העסקה. כל לווה הוא בעל צרכים אחרים, יש כאלו שמעדיפים החזר חודשי נמוך לאורך תקופת זמן ארוכה ויש כאלו שמעדיפים החזר חודשי גבוה תמורת זמן הלוואה קצר יותר. על מנת לחסוך בעלויות המשכנתא, היו סמוכים ובטוחים שיועץ המשכנתאות שלכם ישיג עבורכם את המשכנתא הקצרה ביותר בהתאם ליכולות הפיננסיות שלכם.

אפשרות חשובה נוספת שיש לשקול היא מיחזור משכנתא – פירעון של המשכנתא הקיימת לבנק והבטחת משכנתא חדשה בתנאים טובים יותר. מיחזור המשכנתא יכול להוביל להטבות שונות כמו ריביות מופחתות, סכומי החזר נמוכים יותר, ירידה בתשלומים החודשיים, קיצור שנים, או אפילו אפשרות להגדיל את התשלומים החודשיים על מנת לקצר את משך המשכנתא. שוק המשכנתאות מתפתח ללא הרף, והופך יותר ויותר תחרותי, מה שגורם לבנקים להתחרות על הלקוחות ולספק הצעות טובות יותר. לכן, מומלץ מאוד לבדוק את המשכנתא כל 2-3 שנים, באמצעות איש מקצוע ומידה ונמצאה כדאיות לבצע מיחזור משכנתא, כדאי לנצל את השינויים החיוביים הללו בשוק.

פנייה ליועץ משכנתאות יכולה לשפר את תנאי המשכנתא שלכם, כי אפילו חיסכון קטן בעלויות המשכנתא יכול לפנות כספים יקרי ערך לצרכים פיננסיים חשובים אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
משכנתא למבוגרים
משכנתא למבוגרים

משכנתא למבוגרים – פתרון אם האתגר הגדול ביותר העומד בפני צעירים הוא  רכישת דירה והדרך בה רובם עושים זאת בסופו של דבר היא באמצעות משכנתא, בגיל מבוגר האתגרים הם אחרים.

קרא עוד >>
משכנתא למשפרי דיור
משכנתא למשפרי דיור

משכנתא למשפרי דיור – תנאים רבים קונים את הדירה הראשונה שלהם כשהם עוד זוג ללא ילדים או זוג עם ילד אחד. באופן טבעי בד"כ המשפחה מתרחבת ולאחר מספר שנים עולה

קרא עוד >>
מחיר ייעוץ משכנתא
כמה עולה יועץ משכנתאות

כמה עולה יועץ משכנתאות מקצועי כאשר אדם נמצא בפני לקיחת משכנתא, אחת ההתלבטויות מתוך רבות שמלוות אותו בתקופה זו היא האם להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי. אם כן, האם להגיע

קרא עוד >>
דילוג לתוכן